niedziela, 1 grudnia 2013

Weekend

Cześć Wam!
Niestety pogoda popsuła mi plany i uniemożliwiła zrobienie zdjęć mojego kolejnego zestawu na jesień. Zimno, silny wiatr i deszcz nie zachęcał do wyjścia z domu. W sobotę wyskoczyłam tylko na chwilę na małe zakupy. I tym sposobem poprawiłam sobie humor:). Gdy zobaczyłam w Pepco kosmetyki znanej marki w dość dobrej cenie nie mogłam się im oprzeć. Skusiłam się na bronzer i klasyczny czerwony lakier do paznokci. Jak wypróbuje to napisze o efektach :). 
Dzisiaj natomiast znalazłam chwilę tylko dla siebie, którą przeznaczyłam m.in na czytanie gazet i oglądanie zdjęć przy ulubionej kawie:).



 Kupiłam jeszcze piękną świeczkę i kwiaty w doniczce aby poczuć, że niedługo święta! :)






1 komentarz:

  1. Hello, love! Great blog and post! Do you want to follow each other? Just let me know! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń