niedziela, 15 grudnia 2013

Kilka nowości grudniowych

Hej!
Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka małych nowości, które ostatnio nabyłam. Najbardziej jestem chyba zadowolona z kolczyków, które kupiłam w H&M za 2 zł. Takie zakupy niesamowicie poprawiają mi humor! Pamiętam jak chciałam je kupić w wakacje ale stwierdziłam, że poczekam do przeceny. Trochę długo to trwało ale i tak za taką cenę opłaciło się :).


 Kupiłam także lakier do paznokci z myślą o świętach i karnawale, który cudownie się mieni!





Nie mam ulubionego tuszu do rzęs i zawsze mam problem z wyborem kolejnego. Tym razem padło na firmę Eveline.


 Nie lubię tylko jednej rzeczy w tego typu lakierach. Okropnie się je zmywa!


Czapka kupiona pod wpływem impulsu a raczej silnego wiatru, który mało mi głowy nie urwał. Teraz może będę bardziej pamiętać żeby zabierać czapkę z domu:). W zasadzie to jestem z niej zadowolona bo kosztowała niewiele a nawet podoba mi się. Kokardka dodaje jej dziewczęcego uroku:).


Ostatnia nowość to czarna spódnica mini z eko skóry w delikatny wzorek, która będzie mi pasowała do różnych stylizacji :).


Świąteczny kubek dostałam w prezencie. Jest tak duży, że nie wiem co z nim zrobić :)

7 komentarzy:

  1. Świetna spódnica :) Klasycznie i prosto = ponadczasowo :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica świetna!!
    Super!
    Zapraszam do mnie i do udziału w konkursie :) http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki i spódnica są super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. Podobają mi się zdjęcia i kolorystyka.

    Obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej.
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki :) Jestem maniaczką błyskotek.

    OdpowiedzUsuń