czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczny mix

Witam Was Kochani w ten drugi dzień Świąt, który niestety dobiega już końca. Święta jak zwykle mi szybko zleciały. Jestem trochę przeziębiona wiec nie miałam jakiegoś dużego apetytu ale smażony karp był wyśmienity, dlatego jadłam go przez trzy dni :). No i oczywiście różnego rodzaju ciasta, które uwielbiam :)! 



Naszyjnik ten kupiłam przed świętami za 10 zł w New Yorker







Jednym z prezentów jaki dostałam od Mikołaja to ta piękna, delikatna bielizna...



Ciepłe, cukierkowe skarpetki również od Mikołaja idealne na zimowe wieczory :)




6 komentarzy:

  1. ładny naszyjnik:)
    Zapraszam do nas www,ddoubles,tk
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 ...Wszystkiego Naaaaaaj w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń
  3. Piękna bielizna !
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny blog i świetne zdjęcia!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń