niedziela, 29 grudnia 2013

Mój ulubiony kisiel domowy



Zawsze tak mam, że po okresie świątecznym nie mam ochoty na żadne ciężkie dania czy pieczone mięsa. Wtedy przygotowuje coś lekkiego jak na przykład owocowy kisiel, który świetnie smakuje z mrożonych owoców. Moim ulubionym jest ten z jagód i malin ale równie pyszny będzie z wiśni, truskawek czy innych owoców. Chciałam jeszcze dodać, że kisiel jest lekkostrawny i dobrze wpływa na nasz układ pokarmowy. Doskonały po świętach, kiedy czujemy się przejedzeni lub ociężali :).

Polecam i podaje przepis :)

Składniki:
- pół szkl. jagód (świeże lub mrożone)
- pół szkl. malin (świeże lub mrożone)
- 2 szkl. wody
- dwie łyżeczki mąki ziemniaczanej
- 2-3 łyżki cukru

Do gotującej się wody wrzucamy owoce. Mąkę rozrabiamy z odrobiną zimnej wody, następnie dodajemy do wrzących owoców, mieszamy i gotujemy ok 2 minut. Na koniec słodzimy do smaku. 








5 komentarzy:

  1. wygląda smacznie :) ja uwielbiam i kisiel i budyń
    czy możesz kliknąć w 2 linki na moim blogu? Proszę pomóż we współpracy :)
    zapraszam♥
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne !!! <3 świetny wpis, aż zgłodniałam ahhaha !
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! po co jeść sztucznie barwiony kisiel, skoro można zrobić go na bazie owoców :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglada :) moze kiedys sprobuje :D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń