poniedziałek, 25 listopada 2013

Max Factor WHIPPED CREME (podkład)

Hej!
Dzisiaj kilka słów o moim nowym podkładzie, który jest jednym z najnowszych podkładów jakie wypuściła w ostatnim czasie firma Max Factor. Podkład ma konsystencję bitej śmietany i jak zapewnia producent, nawilża, nadaje półmatowe wykończenie, podkreślając jej naturalny blask.
A jakie są moje wrażenia na temat tego kosmetyku? :)
Jeżeli chodzi o nakładanie to podkład świetnie się rozprowadza, nie pozostawia plam ani smug, nie podkreśla suchych skórek. Dzięki nim cera wygląda na gładką i wypoczętą a jednocześnie naturalną i pełną blasku. Jeśli jesteście natomiast fankami makijażu o matowo-pudrowym wykończeniu  ten podkład odradzam.


Ja wybrałam odcień nr 55 Beige i jestem zadowolona, kolor nie jest ani zbyt żółty ani zbyt różowy choć jest odcieniem raczej chłodnym. Natomiast odcień 50 natural nie wyglądał naturalnie lecz różowo


Po kilku godzinach od nałożenia podkładu...




6 komentarzy:

  1. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (78), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się nad nim zastanawiałam, ale jest chyba zbyt "lekki" jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz podkłady kryjące to ten rzeczywiście może być za lekki

      Usuń
  3. Love your blog!=) do you want to follow each other??
    http://hotlittlewhitedress.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks like a lovely product. I am quite fond of Maybelline Dream Matte Mousse; it's meant for when I don't want to use too much coverage on my face.
    If you'd like to follow each other (gfc, bloglovin), just let me know. xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń