niedziela, 10 listopada 2013

Szorty jesienią

Hej !
Chciałam Wam dzisiaj pokazać mój jesienny zestaw na co dzień, który jest ostatnio jednym z moich ulubionych. Moją nową piękną ramoneskę już widzieliście w ostatnim poście :). Pora na szorty imitujące zamsz, które kupiłam w bardzo dobrej cenie a dokładnie kosztowały 9.90. Do spodni dołączony był nawet pasek :).  Osobiście bardzo lubię szorty, które moim zdaniem świetnie wyglądaja również jesienią. A co Wy sądzicie o noszeniu szortów nie tylko latem? :)








kurtka - Camaieu
body - Tally Weijl
szorty - Pepco
torba - House
szalik - H&M
buty - Kari

5 komentarzy:

  1. Nie lubię szortów z rajstopami (szczególnie dżinsowych - to już w ogóle NOT), ale u ciebie fajne jest to, że są luźne.
    Fajny szalik, mam zamiar taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka i buty to moi faworyci kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie !:) Też nie rezygnuję z szortów czy to zima czy to jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście jakoś nie przepadam za szortami, wolę już założyć spódnicę :)
    a Twój zestaw bardzo mi się podoba, torba jest świetna :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń