wtorek, 8 kwietnia 2014

Woda z cytryną- sposób na zdrowie i urodę

Od pewnego czasu codziennie piję wodę mineralna z dodatkiem cytryny. 
Bardzo lubię ciasta, różne słodkości, piję słodzoną kawę i herbatę. Czasami , żeby było trochę zdrowiej, herbatę słodzę miodem. 
Niestety jak wiemy cukier jest niezdrowy, niektórzy nazywają go nawet "białą śmiercią". Cukier zakwasza organizm i może być powodem wielu chorób, w tym nawet nowotworowych. 
Dlatego warto codziennie pić wodę z cytryną, gdyż ma dużo witamin i minerałów  i doskonale odkwasza nasz organizm. 
Wiosna i latem, gdy na dworze jest ciepło i pragniemy się orzeźwić polecam wodę mineralna z bąbelkami, cytryną i kostkami lodu lub mrożonymi owocami. Po przebudzeniu doskonale sprawdzi się letnia przegotowana woda z sokiem z cytryny i łyżeczką miodu lub cukru brzozowego.




... pora na małą drzemkę


...i niedzielna kawa i torcik u teściów 


4 komentarze:

  1. Mniam pyszny ten mix :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też poranek zaczynam od wody z cytrynka ;) a co do cukru to nie używam no chyba, że do pieczenia co w moim przypadku jest rzadkością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja niestety słodzę, herbata bez cukru jakoś mi nie wchodzi

      Usuń
  3. Ależ smaka mi narobiłaś tym torcikiem! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń