wtorek, 10 maja 2016

Weekend w Krakowie

Ostatnio miałam przyjemność odwiedzić wraz z rodzina przepiękne miasto Kraków. Udało nam się  zobaczyć jedne z ciekawszych miejsc m.in Stare Miasto z Sukiennicami, Wzgórze Wawelskie z Zamkiem i katedrą. Najbardziej spodobał mi się krakowski rynek pełen urokliwych uliczek z mnóstwem knajpek. Wrażenie zrobił na mnie również nowoczesny, ogromny dworzec- szkoda, tylko że nie zrobiłam zdjęcia. Atrakcją kolejnego dnia była wizyta w kopalni soli  w Wieliczce - nietypowe miejsce, które warto  zobaczyć. Było dość chłodno, dlatego zestaw jeszcze bardziej zimowy niż letni. Ogólnie wyjazd bardzo udany i aktywny. Z pewnością Kraków to miasto z historią i klimatem, jednak ja zdecydowanie wolę  życie w swoim mieście blisko morza. 

Kraków

Kraków


Kraków

Kraków

Kraków

Kraków

Kraków




1 komentarz:

  1. Kraków to bardzo ładne miasto.
    Nigdy tam nie byłam, ale muszę to koniecznie naprawić.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń