czwartek, 13 sierpnia 2015

Wakacyjny zestaw

W końcu jestem :) !
Mam wakacje, pogoda jest cudna i nareszcie mam dostęp do internetu po usterce spowodowanej burzami.
Zaliczyłam ostatnio pełen wrażeń wypad na Hel i kolejne dwie noce ekstra zabawy na Sunrise Festiwal. W tym roku wybraliśmy się sporą ekipą na to wielkie wydarzenie. Było naprawdę niesamowicie. Super muzyka, klimat i znowu rok czekania :)
Gdy tylko jest okazja, spędzam czas z rodziną nad samym morzem. 
Poniżej prosty wygodny look na wakacyjny dzień, czyli taki jaki najbardziej lubię.






top - C&A
szorty - Bershka
torba - Stradivarius
sandały - H&M


4 komentarze:

  1. Fajny zestaw, idealny na lato. bluzka ma piękny kolor:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i wygodnie, czyli idealnie na lato :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się połączenie kolorów. U mnie nowy post z letnimi zestawami, zaapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń