wtorek, 9 lipca 2013

Relax / DIY

Cześć,
Każdego dnia staram się znaleźć chwilę tylko dla siebie.
Uwielbiam popołudnia, kiedy moja mała córeczka ucina sobie drzemkę a ja zaparzam ulubioną kawę...
Jest to moja, codzienna odrobina luksusu, która pozwala mi na moment wytchnienia. Chwila zapomnienia, magia blogów modowych a po niedługim czasie krzyk płaczącego dziecka. Pobudka... Wracamy do rzeczywistości... :)






Ostatnio postanowiłam przerobić swoje stare, rzadko noszone spodnie na szorty.
Na zdjęciach poniżej prezentuję już spodnie po skróceniu nogawek, poszczególne etapy ich wykonania i efekt końcowy.





20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne szorty i malutka osóbka !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. superrr
    ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. ciacho z kawą..mmm:) a córcia śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    zapraszam do siebie: paulaaplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna dziewczynka. Fajny pomysł z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka dziewczynka :)
    bardzo fajne fotografie :)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. AW those shorts are too cute! So is your daughter :) xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na efektowne spodenki ! Poza tym - przepiękne zdjątka :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, takie chwile tylko dla siebie są bardzo cenne;-)
    Chociaż ja mam dwoje rozrabiaków i o spokój ciężej bo jeden drugiego nakręca;-)
    Super przerobione spodenki

    OdpowiedzUsuń
  10. super cute DIY shorts! love the little silver studs <3

    Check out my latest outfit on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna księżniczka <3. Spodenki bardzo fajnie wyszły :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak niewielka zmiana a od razu spodenki wydają się bardziej elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę umiejętności krawieckich :) Słodka mała modelka :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nolimitsmoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nice shorts and she is so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  15. adorable daughter! cup of coffee and strawberries seem great <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń